Πριν από μερικές ημέρες η Google έριξε ‘μαύρο’ στην παροχή προσωπικών δεδομένων
των χρηστών της γεγονός που προκάλεσε τον εκνευρισμό μεσαίων και μεγάλων
επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. Η απόφαση της εταιρείας έγινε μετά την ανησυχία των
χρηστών για πρόσβαση τρίτων στα προσωπικά τους δεδομένα θέμα το οποίο προέκυψε
μετά τις αποκαλύψεις περί παρακολουθήσεων ανυποψίαστων πολιτών από την ΝSA/PRISM.
Τώρα η μηχανή αναζήτησης Google είναι κρυπτογραφημένη και οι κάτοχοι
ιστοσελίδων δεν μπορούν βλέπουν τα Google Analytics ώστε να γνωρίζουν ποιες λέξεις πληκτρολογούν οι
χρήστες στην γνωστή μηχανή αναζήτησης για να εντοπίσουν τις ιστοσελίδες τους.
Με άλλα λόγια οι μόνοι που δικαιούνται να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το ποιες λέξεις πληκτρολογούν οι χρήστες για να μπουν σε σχετικά sites είναι αυτοί που πληρώνουν διαφήμιση στη Google.
Αντ’ αυτού η Google παρέχει, σύμφωνα με την businessinsider.com, παρόμοιες πληροφορίες στα Webmaster Tools της. Ωστόσο πολλοί χρήστες παραπονιούνται ότι η διαφορά μεταξύ της οργανικής αναζήτησης στα Google Analytics και τα δεδομένα στα Webmaster Tools είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση το αποτέλεσμα βασίζεται σε δείγμα ή μέσο όρο του traffic.
Σε ένα blog post , η Google υποστήριξε ότι το έκανε αυτό για να αυξήσει την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια των χρηστών στο διαδίκτυο. Τώρα , σχεδόν όλες τις δραστηριότητες σας αναζήτηση στο Google είναι εντελώς «κλειστές».
«Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές απώλειες δεδομένων που έχουν δει οι επιχειρηματίες την τελευταία δεκαετία ", δήλωσε ο Διευθυντής CEO, Seth Besmertnik με το νΔιευθύνων Σύμβουλο στον τομέα Marketing της Arc Silver Tony Glass να λέει πως «Είναι μια γροθιά στο πρόσωπο για τις μικρές επιχειρήσεις».
Αυτό που απομένει είναι να δούμε αν η Google θα «λυγίσει» απέναντι στα παράπονα των επιχειρηματιών επιτρέποντας τους και πάλι να έχουν πρόσβαση στη διαδικτυακή κίνησή μας
Με άλλα λόγια οι μόνοι που δικαιούνται να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το ποιες λέξεις πληκτρολογούν οι χρήστες για να μπουν σε σχετικά sites είναι αυτοί που πληρώνουν διαφήμιση στη Google.
Αντ’ αυτού η Google παρέχει, σύμφωνα με την businessinsider.com, παρόμοιες πληροφορίες στα Webmaster Tools της. Ωστόσο πολλοί χρήστες παραπονιούνται ότι η διαφορά μεταξύ της οργανικής αναζήτησης στα Google Analytics και τα δεδομένα στα Webmaster Tools είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση το αποτέλεσμα βασίζεται σε δείγμα ή μέσο όρο του traffic.
Σε ένα blog post , η Google υποστήριξε ότι το έκανε αυτό για να αυξήσει την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια των χρηστών στο διαδίκτυο. Τώρα , σχεδόν όλες τις δραστηριότητες σας αναζήτηση στο Google είναι εντελώς «κλειστές».
«Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές απώλειες δεδομένων που έχουν δει οι επιχειρηματίες την τελευταία δεκαετία ", δήλωσε ο Διευθυντής CEO, Seth Besmertnik με το νΔιευθύνων Σύμβουλο στον τομέα Marketing της Arc Silver Tony Glass να λέει πως «Είναι μια γροθιά στο πρόσωπο για τις μικρές επιχειρήσεις».
Αυτό που απομένει είναι να δούμε αν η Google θα «λυγίσει» απέναντι στα παράπονα των επιχειρηματιών επιτρέποντας τους και πάλι να έχουν πρόσβαση στη διαδικτυακή κίνησή μας
- See more at:
http://www.sigmalive.com/news/scitech/72634#sthash.MBSMna5h.1jF2kzXA.dpuf
No comments:
Post a Comment